بزرگ ترین رویداد نانو در صنعت برق
بزرگ ترین رویداد نانو در صنعت برق

با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز توسعه نانو؛/بزرگ ترین رویداد استارتاپ نانو در صنعت برق برگزار می‌شود

با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز توسعه نانو؛

بزرگ ترین رویداد استارتاپ نانو در صنعت برق برگزار می‌شود

 

بزرگ ترین رویداد استارتاپ نانو در صنعت برق با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و همکاری مرکز توسعه نانو، در ششمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی(RPICS)،  به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی با حمایت ستاد نانو یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های فعالان استارتاپی کشور را در ششمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق، برگزار می کند.

 

این ستاد طی فراخوانی از استارتاپ‌های فعال در زمینه‌های مختلف نانو که بتوانند کاربرد محصول/ ایده خود را در حوزه برق و انرژی توسعه دهند، برای شرکت در این رویداد دعوت کرد.

 

تقویت اکوسیستم استارتاپی حوزه نانو

 

بر اساس این گزارش، در این فراخوان آمده است: استارتاپ های حووزه نانو با حضور در جمع فعالان و صاحب‌نظران حوزه استارتاپ و نانو تکنولوژی، از این فرصت برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده کنند.

تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه نانو، برق و انرژی، ایجاد فضای تبادل‌نظر و گفت وگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و همچنین اشتراک ‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه از اهداف مهم این رویداد استارتاپی است.

 

در این رویداد پنل‌های تخصصی فنی در حوزه نانو و نیز نشست و هم‌اندیشی با نمایندگان شرکت‌های متخصص و نقش‌آفرین در فضای استارتاپی برگزار می‌شود.

 

همچنین فضای نمایشگاهی برای حضور استارتاپ‌ها و ارائه دستاوردها و ایده‌های نوین اختصاص داده شده است.

 

از دیگر برنامه‌های این رویداد می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت روند شکل‌گیری استارتاپ های حوزه نانو، برق و انرژی، بررسی پیشران‌ها و موانع استارتاپ‌های این حوزه، چالش‌های موجود، علل موفقیت‌ها و شکست‌های استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های این حوزه در ایران اشاره کرد.

 

گفتنی است؛ ششمین کنفرانس توسعه فناوری نانو در صنعت برق، با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۳۰ مهرماه تا ۲ ابان ماه ۱۳۹۷ در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید