مهندسی طلوع ایده و روش

نام رسمی شرکت  مهندسی طلوع ایده و روش
نام تجاری شرکت  طلوع ایده و روش
شماره عضویت در سندیکا  ۱۱۸
مدیر عامل  مهندس مهدی ابراهیمیان
سال تاسیس  ۱۳۸۱
زمینه فعالیت کلید واژه  
توضیحات  مشاور، طراح و مجری سیستم های ردیابی و شناسایی مبتنی بر RFID ، GPS، سیستم‌ های کنترل دسترسی، حفاظت الکترونیک و نرم‌افزارهای پیشرفته.
تلفن، فکس    ۸۸۳۱۲۲۶۴  ۸۸۳۱۲۲۶۴   
نشانی شهر  تهران
نشانی  خیابان کریمخان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۵- طبقه ۲
وب سایت  info@tolue.com
پست الکترونیکی  www.tolue.com   www.rfid.ir

 

معرفی گروه مهندسی طلوع

گروه مهندسی طلوع مجموعه‌ای پیشرو در ارائه راه حل­های متنوع، پیشرفته و با کیفیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم­های مدیریتی و سیستم­های امنیتی در ایران است. این گروه متشکل از چهار شرکت مجزا است که هر یک مستقلاً به فعالیت تخصصی در حوزه مربوطه می­پردازند؛ و با هم افزایی و ارتباط موثر، قادر به اجرای با کیفیت پروژه­های بزرگ و کوچک مشتریان می‌باشند.

عمده تکنولوژی­ها و راهکارهای ارائه شده در گروه مهندسی طلوع به شرح زیراست:

  • انواع سیستم­های مدیریتی مبتنی بر تکنولوژی RFID
  • سیستم‌های ردیابی خودرو و پرسنل مبتنی بر GPS
  • سیستم‌های کنترل دسترسی و سیستم‌های امنیتی
  • سیستم‌های حضور و غیاب
  • سیستم‌های نظارت تصویری
  • نرم افزارهای پیشرفته و نرم افزارهای سفارش مشتری

به لطف تیم فنی قوی و ارتباط موثر با شرکت­های معتبر دنیا در حوزه­های تخصصی، مجموعه مهندسی طلوع همواره توانسته است یک قدم پیش و بیش از رقبا، خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز مشتریان خود را ارائه نماید و افق‌های بالاتری را هدف‌گیری کند.

گروه مهندسی طلوع در دو سال اخیر، موفق به کسب رتبه ۳ از شورای عالی انفورماتیک کشور شده است و همچنین عضو مؤسس و عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی است. وب سایت تخصصی www.rfid.ir، توسعه یافته توسط شرکت مهندسی طلوع، صرف نظر از اینکه پیشروی ما در زمینه RFID در کشورمان ایران را نشان می‌دهد، هم اکنون به یک پایگاه اطلاعاتی مهم در زمینه سیستم‌هایRFID تبدیل شده است.

نهاد و سازمان‌های معتبری همچون مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت، وزارت بهداشت، شرکت نفت و گاز پارس و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تنها بخشی از مشتریان پرشمار گروه مهندسی طلوع می‌باشند.

 

چشم انداز گروه مهندسی طلوع

در سال‌های آینده، استفاده از کاربردهای  RFIDوGPS در ایران، خاورمیانه و جهان رشد چشمگیری خواهد داشت. مدیریت امنیت نیز اهمیت روز افزونی در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک دنیا پیدا خواهد کرد. به این ترتیب نیاز به ارائه راه‌حل‌های مکانیزه جهت مدیریت پرسنل، خودروها و تجهیزات، مدیریت دسترسی، نظارت تصویری هر چه بیشتر بر فرآیند­های سازمانی و امنیتی بیش از پیش احساس خواهد گردید. گروه مهندسی طلوع یکی از مجموعه‌های برتر فعال در حوزه ارائه راه‌حل‌های امنیتی و مدیریتی مبتنی بر این تکنولوژی­ها در ایران و خاورمیانه خواهد بود که مشتریان در انتخاب و پیاده سازی سیستم‌های امنیتی خود به آن مراجعه و اعتماد می­کنند. گروه مهندسی طلوع در نظر دارد در تمامی کاربردها و زمینه­های تکنولوژی­های مذکور دارای دانش فنی و تجربه عملیاتی باشد و سیستم‌های مناسب، به صرفه، و آماده به استفاده و راه اندازی در اختیار مشتریان قرار دهد.

رسالت گروه مهندسی طلوع

  • ارائه راه حل­های تخصصی در حوزه ITخصوصاً با محوریت تکنولوژی­های RFID، GPS و بیومتریک به صورت مستقل یا مجتمع شده با دوربین‌های مداربسته و دیگر سیستم­های IT در ایران، خاورمیانه و جهان
  • ارائه تجهیزات معتبر دنیا به مشتریان
  • ارائه مشاوره صادقانه، خدمت با کیفیت و پشتیبانی به هنگام به مشتریان
  • کمک به فرهنگ سازی برای مشتریان در مورد استفاده مناسب از تکنولوژی
  • دست‌یابی به سازمانی کارآمد با محیطی بدون تنش و چابک با فرآیندهای بهینه
  • ارائه آموزش و حمایت لازم جهت پرورش پرسنلی هوشمند و تصمیم ساز

شایستگی‌های محوری

استفاده از دانش روز در زمینه انواع تکنولوژی­های موجود

همکاری و ارتباط با شرکت­های برتر و موفق در زمینه تکنولوژی­های RFID،ACS،GPS،CCTV وتعهد به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موجب شده است که گروه مهندسی طلوع همواره بروزترین خدمات و فناوری­ها را در اختیار مشتریان قرار دهد. گروه مهندسی طلوع رمز موفقیت خود را در بروز بودن دانش و اطلاعات در زمینه‌های تخصصی خود یافته و توانمندی شرکت در این زمینه همواره موجب جلب اعتماد و اطمینان مشتریان بوده است.

بهره مندی از متخصصین مجرب در زمینه طراحی سیستمی

مشاوره و طراحی دقیق در آغاز هر پروژه‌ای مهم‌ترین بخش آن است. برای به انجام رساندن موفق یک پروژه لازم است که طراحان مشاور، بررسی دقیق و کاملی از نیازمندی‌های مشتری به عمل بیاورند. گروه مهندسی طلوع با دراختیار داشتن مهندسین مجرب در زمینه­های تخصصی مختلف اعم از برق، مخابرات، کامپیوتر، صنایع، مکانیک و… اجرای پروژه­های موفق متعددی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بهره گیری از کادری مجرب در توسعه نرم افزار

گروه مهندسی طلوع با در اختیار داشتن تیم تخصصی توسعه نرم افزار (بیش از ده نفر متخصص تمام وقت) در زمینه­های مختلف برنامه نویسی اعم از وب، ویندوز و با تخصص در زبان‌های مختلف برنامه نویسی از قبیل C#، C++، جاوا و… ، و نیز بهره گیری از نیروهای خارج از سازمان، توانایی طراحی، توسعه و سفارشی سازی انواع نرم افزارهای سفارش مشتری را داراست. همچنین استفاده از متخصصین متعهد و مجرب در زمینه پشتیبانی نرم افزارها باعث شده مشتریان با اطمینان و اعتماد بیشتری از نرم‌افزارهای توسعه یافته توسط شرکت مهندسی طلوع استفاده کنند.