بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

با حضور وزیر ارتباطات؛/بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ ایران آغاز به کار کرد

با حضور وزیر ارتباطات؛

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ ایران آغاز به کار کرد 

 

 بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران) ۲۰۱۸ صبح امروز توسط محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت.

 

به گزارش روابط عمومی سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی(RPICS)، در آیین گشایش این نمایشگاه که با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، مسئولان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نیز حضور داشتند.

 

 نمایش آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات در الکامپ ۲۴

در این رویداد، آخرین دستاوردها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات در بخش های مختلف با حضور اپراتورهای ارتباطی و فناوری، استارت آپ ها، تولیدکننده گیم، اپراتورهای مجازی موبایل، ارائه دهندگان خدمات محتوا، شرکت های بانکداری الکترونیک، تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی و ارائه دهندگان خدمات و تبلیغات آنلاین به نمایش گذاشته شد.

 

  حضور ۴۰  سازمان دولتی در سالن دولت الکترونیک

 

به گزارش مهر، بیش از ۴۰ دستگاه و سازمان دولتی ۳۴۱ خدمت الکترونیکی خود را در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم عرضه می کنند.

 

همچنین حضور صندوق های سرمایه گذاری، شتاب دهنده ها و مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کنار شرکت های بزرگ تجاری و استارت آپ ها از جمله ویژگی های امسال نمایشگاه الکامپ است.

 

گفتنی است؛ بیش از ۳۰ بازی ساز ایرانی محتوای تولیدی خود را در بخش الکامپ گیمز برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته اند.

 

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه از روز شنبه تا سه شنبه (۶ تا ۹ امرداد) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران با فضایی بیش از ۳۵ هزار متر مربع برپاست.

 

پاسخ بدهید