برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018) با شعار «شهر هوشمند، زندگی هوشمند»

به اطلاع می رسانیم هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018) به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس و با مشارکت اتاق تهران از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در مجتمع نمایشگاهی گفتگو (تهران) با شعار برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری از جمله استارتاپ ها و شرکتهای نوپا، شتابدهنده-ها، مخترعین، مراکز رشد، فرشتگان کسب و کار، سرمایه گذاران خطر پذیر، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، منتورها، ارائه کنندگان زیرساختهای کسب و کار، شرکتهای فناور و دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و … حضور خواهند داشت.
همچنین رویدادهای متنوعی از جمله INOTEX Pitch (رقابت استارتاپ ها)، نشست شبکه سازی نوآوری (با موضوع شهر هوشمند)، برنامه استیج (۳۰ ساعت تولید محتوای استارتاپی)، نشست شهرداری های کلانشهرهای کشور، جلسات ارائه فناوری، جلسات مذاکره B2B و … در حین نمایشگاه، به توسعه کسب و کارهای حاضر در نمایشگاه کمک خواهد کرد.
پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰۰ نفر در قالب شرکت کننده و بیش از ۶۰۰۰ نفر در قالب بازدیدکننده در نمایشگاه حضور داشته باشند و مسئولین و مدیران مرتبط و چندین هیأت تجاری خارجی نیز از نمایشگاه بازدید کنند.
این نمایشگاه فرصت خوبی برای صاحبان صنایع، تجار و بازرگانان و کسب و کارها برای آشنایی با فناوری ها و نوآوری های تولید شده توسط جوانان این مرز و بوم، مخترعین، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان است و فرصت های سرمایه گذاری زیادی در این رویداد عرضه خواهد شد.

ساعات بازدید: از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۰:۰۰؛
مکان: تهران، بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، مجتمع نمایشگاهی گفتگو؛

پاسخ بدهید