جلسه مجمع عمومی سندیکا طبق برنامه برگزار شد.

مجمع عمومی سندیکا برگزار شد

جلسه مجمع عمومی سندیکا طبق برنامه برگزار شد.

این جلسه از ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه شنبه ۱۳۹۳/۹/۴ در طبقه ششم اتاق بازرگانی ایران تشکیل گردید و مدیران عامل اغلب شرکت های عضو یا نمایندگان تام‌الاختیار ایشان و هم‌چنین نماینده امور تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران در جلسه حضور داشتند. طبق روال پیش‌بینی شده در اساس‌نامه، دستور جلسه عبارت بود از:

  • خیر مقدم به حاضرین
  • ارائه گزارش عملکرد یک ساله سندیکا: این گزارش توسط اعضای هیات مدیره و دبیر سندیکا برای حاضرین ارائه شد.
  • رسیدگی و اظهار نظر نسبت به گزارش هیات مدیره و بازرس: آقای مهندس سعید محمودی، عضو هیات‌مدیره و خزانه‌دار، گزارش دوره مالی گذشته را مطرح نمودند و توضیحات لازم ارائه گردید. پس از طرح موضوع گزارش مالی، آقای مهندس داوود درخشان، بازرس اصلی نیز نتیجه بررسی خود در مورد گزارش مالی را مطرح نمودند.
  • بررسی و تصویب ترازنامه و گزارش مالی سندیکا: پس از طرح دو مورد گزارش مالی و گزارش بازرس، جهت تایید هر دو مورد رای گیری به عمل آمد و در نتیجه گزارش های مزبور به تایید حاضرین در جلسه مجمع عمومی رسید و تصویب شد.
  • تصویب میزان ورودیه و حق عضویت سالیانه اعضا به پیشنهاد هیات مدیره یا موسس: در این زمینه قرار شد در حق عضویت های فعلی تغییری داده نشود و وضع موجود عینا به تایید و تصویب نمایندگان حاضر در جلسه رسید.
  • انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان: طبق مفاد اساس نامه، لازم است داوطلبان انتخاب به عنوان بازرس، درخواست کتبی خود را بر روی سربرگ شرکت متبوع، پیش از برگزاری مجمع عمومی عادی به دبیرخانه سندیکا ارائه دهند. دو نفر متقاضی این سمت بودند: آقای مهندس داوود درخشان، مدیر عامل شرکت طراحان کنترل شرق که از ابتدای تاسیس سندیکا تاکنون بازرس اصلی بوده اند و آقای مهندس مصطفی ابراهیمیان، مدیر عامل شرکت طلوع آرین هوشمند. پس از رای گیری از حاضرین، آقای درخشان با ۱۳ رای به عنوان بازرس اصلی و آقای ابراهیمیان با ۴ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند.
  • تعیین روزنامه کثیر الانتشار به منظور درج آگهی های مربوط به سندیکا: ادامه هم کاری با روزنامه فناوران که پیش از این نیز روزنامه رسمی سندیکا بود، دوباره به تایید رسید.
  • تقدیر از هم کار سابق دبیرخانه: با توجه به این که سرکار خانم زندی از ابتدای تاسیس سندیکا با دبیرخانه هم کاری مستمر داشته اند و پس از جا به جایی محل دبیرخانه، امکان ادامه هم کاری وجود نداشت، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از ایشان قدردانی به عمل آمد.
  • تعیین خط مشی سندیکا و بررسی و اخذ تصمیم در مورد پیشنهادهای هیات مدیره در این خصوص: در پایان جلسه، از همه اعضای سندیکا که در جلسه حاضر بودند درخواست شد تا نظرات خود را درباره فعالیت‌ها و عملکرد سندیکا اعلام کنند. به‌همین جهت تعدادی از حاضرین پرسش هایی را مطرح کردند که پاسخ لازم به هر مورد ارائه گردید.

یاد آوری می‌نماید که تمام مراحل برگزاری جلسه مجمع عمومی به تایید جناب آقای سلیمانی، نماینده اتاق ایران نیز رسید و جلسه در ساعت ۱۱:۳۰ خاتمه یافت.

گزارش عملکرد یک ساله سندیکا

پاسخ بدهید